سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته برای تغییر روش کسب و کار کوچک

اگر به مدت کافی یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید ، باید طرز تفکر خود درباره برخی مفاهیم را تغییر دهید. از داده های مشتری گرفته تا استراتژی های بازاریابی ، انجام تنظیمات می تواند به شما در حفظ ارتباط کمک کند. برای تغییر طرز فکر خود ، نکات زیر را در مورد اعضای جامعه تجارت آنلاین کوچک مشاهده کنید.

 

نگاهی تازه به اطلاعات مصرف کننده بیندازید

کسب و کارها برای نتیجه گیری در مورد رفتار مشتری به داده ها اعتماد می کنند. اما با تغییر زمان ، ممکن است لازم باشد نوع نگاه به داده ها را نیز تغییر دهید. در این پست مفهوم داده های مصرف کننده را در شرایط COVID-19 بررسی می کند.

 

به طور استراتژیک در مورد مدل محتوای خود فکر کنید

بسیاری از مشاغل به نوعی از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. اما آیا شما یک مدل محتوای واقعی دارید؟ اگر هنوز به طور استراتژیک در مورد این مفهوم فکر نکرده اید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد. رابرت رز در این پست موسسه بازاریابی محتوا توضیحاتی را ارائه داده است.

 

با این آمار بازاریابی پیامکی تجارت خود را رشد دهید

بازاریابی پیامکی می تواند روشی موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان باشد. اگر این روش را برای تجارت خود در نظر نگرفته اید ، یادگیری حقایق می تواند کمک کند. برای یک بازاریابی پیامکی موفق نیاز به پنل اس ام اس قدرتمند نیز دارید. در انتخاب پنل دقت کافی داشته باشید.

 

قصه گویی موثر را در بازاریابی B2B خود بگنجانید

قصه گفتن یک روش رایج در بازاریابی B2C است. اما می تواند در هنگام بازاریابی برای سایر مشاغل نیز قدرتمند باشد. 

 

از بودجه خود بیشترین استفاده را ببرید

هر تجارت کوچک بودجه ای دارد. بنابراین نحوه صرف این پول می تواند کمک زیادی به تعیین موفقیت شما کند. 

 

از رسانه های اجتماعی بیشتر استفاده کنید

بسیاری از مشاغل از قبل به طریقی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اما همه آنها از این سیستم عامل ها نهایت استفاده را نمی کنند. برای ساختن یک استراتژی موفق ، شاید لازم باشد مانند یک شبکه تلویزیونی فکر کنید. 

 

یک کانال YouTube موفق ایجاد کنید

برخی از مشاغل شامل فیلم ها در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود هستند. اما YouTube می تواند کانال بازاریابی خودش باشد. 

 

درس های مارک تجاری را از یک احساس موسیقی ویروسی یاد بگیرید

صاحبان مشاغل می توانند درس های ارزشمندی را از منابع مختلف بیاموزند. بعضی از آنها ممکن است کمی غیرمنتظره به نظر برسند - مانند احساسات ویدئویی ویروسی.

 

کمپین های خرید Microsoft Bing را برای تجارت الکترونیکی تنظیم کنید

گوگل پادشاه تبلیغات جستجوی آنلاین است. اما این تنها بازیکن در شهر نیست. اگر می خواهید در استراتژی تبلیغات آنلاین خود تجدید نظر کنید ، ممکن است Bing را در نظر بگیرید. 

 

از این ایده های کم بودجه بازاریابی استفاده کنید

بازاریابی در تجارت شما نیازی به گران نیست. اگر می خواهید به بودجه سختی پایبند باشید اما همچنان تأثیرگذار هستید ، ایده های این پست Crowdspring توسط اشلی بریفیلد را در نظر بگیرید.